Figurforming m/ Accent Prime

FIGURFORMING MED ACCENT PRIME

en kontrollert varme terapi behandling som ved hjelp av radiofrekvens fjerner rynker, strammer opp hud, former og reduserer cellulitter. Smertefri og rask ikke-kirurgisk behandling. I de fleste tilfeller kreves 4-6 behandlinger for å oppnå ønsket resultat.

Hvem kan behandles

Hudfarge, tykkelsen på huden og tettheten av hår er faktorer som bestemmer hvordan hud og hår responderer på behandlingen. I utgangspunktet kan alle behandles med laser, med unntak av personer som:

• Har hudsykdommer i området som skal behandles
  • Tar medisiner som fjør huden ømfintlig mot laser
  • Gravide

Antall behandlinger varierer avhengig av hvilket område som skal behandles. I de fleste tilfeller kreves det 4-6 behandlinger med et intervall på 2 uker, avhengig av kroppsområde. Det er derfor viktig å overholde behandlingsplanen for å oppnå best resultat. Etter 2-3 behandlingener ser man et merkbart resultat.

Unngå sol på området som skal behandles i minst 4 uker før behandlingen skal starte.  Soling før laserbehandling  kan forårsake midlertidig pigmenttap, men rammer imidlertid kun 1 av 100 (1%) forutsatt kyndig vurdering før behandling.

• Ved bruk av Rccutane må man vente i minst 6 måneder etter at man slutter å ta det.

Smerte

Under behandlingen kan det forekomme følelsen av små stikk. Våre moderne lasere benytter teknologi som reduserer denne følelsen ved at den kjøler ned området den behandler. Kjøling av hudområdet før, under og etter behandlingen reduserer smerten og rødme som kan forekomme tiden rett etter behandlingen. Lyspulsene fra laseren er svært kortvarige, og sammenlignet med elektrolyse oppleves behandlingen som lite smertefull. Laserbehandleren vil under hele behandlingen forsikre seg om at pasienten ikke føler ubehag.

Før behandlingen vil området bli påført ultralydgele. Dette er for å redusere smerte og øker laserens evne til å trenge igjennom huden.

Etter behandlingen

Etter behandlingen kan huden være litt rød, dette gir seg som regel 1-3 timer. Det er viktig at du ikke utsetter det behandlede området mot sollys, bruk solkrem med høy faktor dersom du skal oppholde deg i solen. Man kan med fordel bruke fuktighetskremer på området som er behandlet for å bevare fuktigheten i huden

Før & etter bilder

A3